
Vorig jaar was Tamara finalist bij de Aithra belofte awards. De prijs voor veelbelovende vrouwelijke rolmodellen. Deze strategische social media expert werkte voor merken als Bavaria, KLM, Toyota en Interpolis. Een glansrijke carrière lag in het verschiet. Maar wilde ze dat op deze manier? Zij en haar vriend merkten, dat ze sinds de geboorte van hun dochter behoorlijk op hun tenen liepen.
‘Bij het woord ambitie denken mensen gelijk aan werk, maar ik heb ook ambitie om een hele goede moeder te zijn.’
Tamara had dus heel wat ballen in de lucht te houden. Dat lukte, maar wel op een gekunstelde manier. En dat wilde ze niet meer. Daarom zei ze haar baan op om meer tijd met haar dochter door te brengen én om een langgekoesterde droom in vervulling te laten gaan: een boek schrijven! Ook nu blijft balans een aandachtspunt, want Tamara schiet in haar enthousiasme snel door…
In dit open interview hebben we het o.a. over de invloed van social media op je gelukservaring, het belang van zelfkennis, volle aandacht voor mensen hebben én nog veel meer. Veel luisterplezier!
